Seiten

Donnerstag, 20. September 2012

NO: Nyweb - uke 38

Denne uka har jeg kranglet noe skikkelig med Blogger.com-kontoen min. Jeg klarer ikke finne frem til forskjellige funksjoner og roter meg bort gang på gang. Skikkelig frustrerende!!

Det jeg derimot har lært siden sist er hvordan enkelt lage egenvurderinger som kan brukes uke etter uke etter endt økt. Dette passer perfekt for meg, siden Sandvika vgs har fagdager i de fleste fag.

Det var gjennom Didrik O. at jeg fant følgende fantastiske og enkle forklaring:



Så tusen takk til Lektor Thue og Didrik :-)

Håper jeg snart får oversikt over bloggfunksjonene slik at jeg kan begynne med å legge til elevblogger i forbindelse med undervisningen i tysk. Mer om dette senere - nå er det kanskje på tide å kaste seg over pensum.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen