Seiten

Freitag, 28. September 2012

NO: Nyweb - uke 39

Da har jeg vært gjennom noe av pensum. Ikke alt er like interessant, selvfølgelig, men en bok jeg leste uten pause og med stor interesse er denne:
Harboe, Leif: Norskboka.no. Digitale vertkøy i norskfaget. Universitetsforlaget 2010.
Litt ufrivillig reklame her, men boka inneholder mange nyttige referanser til diverse verktøy og tankene rundt norskfaget kan like gjerne overføres til engelsk som til tysk (ja, til de fleste fag, vil jeg tro).

Prosjektoppgaven er også offentliggjort, så da har jeg en klar plan for høsten. :-)

Jeg har ikke prøvd ut så mye nytt denne uken, jeg har vært mest fokusert på min egen blogg og elevenes blogginnlegg. Jeg lærer noe nytt hver dag.

Nå er det høstferie fra jobben, men ikke fra studiene.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen