Seiten

Dienstag, 12. März 2013

NO: Nyweb - uke 11

Tema for denne uken og for prosjektoppgaven er wiki, og dette er helt nytt for meg (jippi). I prosjektoppgaven skal vi blant annet lage en wiki og fylle den med innhold og funksjoner som demonstrerer hvordan en wiki for eksempel kan bli brukt i undervisningen. 
Min wiki skal være knyttet til engelsk ssp, og jeg har så smått begynt å bygge den litt ut ved hjelp av Ingunn Kjøl Wiigs videoer på Vimeo. 
Her er en instruksjon på hvordan man strukturerer og redigerer en wiki:


Å strukturere og redigere en wiki from Ingunn Kjol Wiig on Vimeo.

Min wiki finner dere her, men den er bare påbegynt foreløpig (uke 11). Jeg har ikke klart å gjøre den public (slik at elevene kan skrive og redigere) - det ser ut for meg som om jeg må betale penger for det...?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen