Seiten

Samstag, 28. Juni 2014

NO: Tolkning av læreplanen nivå II

Jeg har vært så heldig å være en del av et nettverk av fremmedspråklærere  - Nettverket for fremmedspråklærere i Asker og Bærum. Dette nettverket har ved samarbeid på tvers av fremmedspråkene og på tvers av skoler utviklet en lokal tolkning av læreplanen i blant annet nivå II

Jeg håper at mange kan få nytte av dette dokumentet, og at flere vil dele sine lokale tolkninger og analyser av læreplanene fremover.

Nok en gang tusen takk til Jaspreet Gloppen som villig deler evalueringer, vurderinger, undervisningsopplegg og sin kunnskap om IKT som blant annet kan gjøre hverdagen enklere for flere lærere. I dag lærte jeg hvordan jeg kan dele filer på bloggen min ved hjelp av dropbox :)

Tidligere denne uken lærte jeg hvordan rette tekster ved å bruke makrokoder/hurtigtaster i Word, og fremover skal jeg fokusere på videoretting /screencasting ved hjelp av programmet Screencast-O-Matic, som jeg også bruker til flipped classroom. Alt takket være inspirasjon fra en annen lærer som blogger. 

Mer inspirasjon mottas med takk :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen